Annaeriksso #1 Medlem · 25 inlägg 23 apr 2019 21:22 Annaeriksso Medlem 25 inlägg 23 apr 2019 21:22 #1 Hej! Vi har tänkt att ta en Split luft/vattenvärmepump Vitocal 222-s viessmann. Finns det någon här som har erfarenhet av denna och har några synpunkter? Med vänlig hälsning, Anna
Hej! Vi har tänkt att ta en Split luft/vattenvärmepump Vitocal 222-s viessmann. Finns det någon här som har erfarenhet av denna och har några synpunkter? Med vänlig hälsning, Anna
S Stegatorparn #2 Medlem · 562 inlägg 1 maj 2019 16:09 Stegatorparn Medlem 562 inlägg 1 maj 2019 16:09 #2 Har ingen erfarenhet av Viessmann, men valet av split-aggregat är vettigt, då utedelen aldrig kan frysa sönder vid strömavbrott.
Har ingen erfarenhet av Viessmann, men valet av split-aggregat är vettigt, då utedelen aldrig kan frysa sönder vid strömavbrott.