Hej!
Vi har tänkt att ta en
Split luft/vattenvärmepump
Vitocal 222-s viessmann.
Finns det någon här som har erfarenhet av denna och har några synpunkter?
Med vänlig hälsning,
Anna
 
S
Har ingen erfarenhet av Viessmann, men valet av split-aggregat är vettigt, då utedelen aldrig kan frysa sönder vid strömavbrott.
 
  • Gilla
Annaeriksso
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.