Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
http://royaldesign.se/viewitem.aspx?ID=86887
Eller en sådan här med flera sensorer t.ex.
http://www.danskdesign.nu/jacob-jensen-temperaturstation-tradlos-sensor-p-230.html
eller så kör du på dessa
http://www.danskdesign.nu/jacob-jensen-termometer-inomhus-p-228.html
och
http://www.danskdesign.nu/jacob-jensen-termometer-utomhus-p-229.html
åsså kan du komplettera med en sån här eller lite andra grejer
http://www.danskdesign.nu/jacob-jensen-regnmatare-digital-p-928.html
Eller en sådan här med flera sensorer t.ex.
http://www.danskdesign.nu/jacob-jensen-temperaturstation-tradlos-sensor-p-230.html
eller så kör du på dessa
http://www.danskdesign.nu/jacob-jensen-termometer-inomhus-p-228.html
och
http://www.danskdesign.nu/jacob-jensen-termometer-utomhus-p-229.html
åsså kan du komplettera med en sån här eller lite andra grejer
http://www.danskdesign.nu/jacob-jensen-regnmatare-digital-p-928.html
Kanske har jag dålig smak men denna tycker jag faktiskt ser helt OK ut. Förr fanns den i vitt också.
http://www.clasohlson.com/se/Termometer Capidi RAR801/Pr365396001
http://www.clasohlson.com/se/Termometer Capidi RAR801/Pr365396001
Tack för förslagen. Den från Classe skulle vara OK i vitt. Gillar även den från royaldesign. Naturligtvis är smaken olika men jag tycker nog att man kan konstatera att digitala inne/ute-termometrar har rent generellt aldrig gått igenom en ordentlig designstudio.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Det är mycket som inte gjort det, tack och lov!.
Annars skulle kanske alla cyklar sett ut som floppen Itera-cykeln.
Ofta är faktiskt funktionen viktigare än formen. Kul att känna igen en hammare när man ser den.
=======================================
Lät väl som en riktigt sur måndagskommentar
Jag håller med men för egen del kan man gärna skippa min/max-knappar, alarmfunktioner o dyl.KnockOnWood skrev:
Iteracykeln gick väl knappast igenom någon designstudio. 
Själv tycker jag att det är alldeles förträffligt med max/min och alarm, smaken är som baken. De som inte vill ha behöver ju inte trycka, värre för oss som vill om det inte ens finns
Jacob jensens har nog passerat en designstudio, där finns ju ett helt systemtänk. Att de sen kanske börjar bli till åldern rent designmässigt är en annan sak de har ju varit med länge nu.
Själv tycker jag att det är alldeles förträffligt med max/min och alarm, smaken är som baken. De som inte vill ha behöver ju inte trycka, värre för oss som vill om det inte ens finns
Jacob jensens har nog passerat en designstudio, där finns ju ett helt systemtänk. Att de sen kanske börjar bli till åldern rent designmässigt är en annan sak de har ju varit med länge nu.
Klicka här för att svara


