Jag är på jakt efter en snygg inne/ute-termometer men tycker alla ser fördj-vliga ut. Någon som har tips på en snygg?
 
Det här är en snygg utetermometer
8871269859358.jpg

Men du kanske menade en kombinerad elektronisk ute/inne-termometer.

Då får du nog definiera vad du menar med snygg.
Smaken är olika som du vet.

Den här då:

8871954907166.jpg

Men snygg? Det bestämmer du själv.
Alla ser väl ungefär likadana ut.
 
Tack för förslagen. Den från Classe skulle vara OK i vitt. Gillar även den från royaldesign. Naturligtvis är smaken olika men jag tycker nog att man kan konstatera att digitala inne/ute-termometrar har rent generellt aldrig gått igenom en ordentlig designstudio.
 
man kan konstatera att digitala inne/ute-termometrar har rent generellt aldrig gått igenom en ordentlig designstudio
Det är mycket som inte gjort det, tack och lov!.
Annars skulle kanske alla cyklar sett ut som floppen Itera-cykeln.

Ofta är faktiskt funktionen viktigare än formen. Kul att känna igen en hammare när man ser den.

=======================================
Lät väl som en riktigt sur måndagskommentar :o
 
KnockOnWood skrev:
Det är mycket som inte gjort det, tack och lov!.
Annars skulle kanske alla cyklar sett ut som floppen Itera-cykeln.

Ofta är faktiskt funktionen viktigare än formen. Kul att känna igen en hammare när man ser den.

=======================================
Lät väl som en riktigt sur måndagskommentar :o
Jag håller med men för egen del kan man gärna skippa min/max-knappar, alarmfunktioner o dyl.
 
Iteracykeln gick väl knappast igenom någon designstudio. :)

Själv tycker jag att det är alldeles förträffligt med max/min och alarm, smaken är som baken. De som inte vill ha behöver ju inte trycka, värre för oss som vill om det inte ens finns ;)

Jacob jensens har nog passerat en designstudio, där finns ju ett helt systemtänk. Att de sen kanske börjar bli till åldern rent designmässigt är en annan sak de har ju varit med länge nu.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.