Hej!

Vi håller på att måla om, nu har vi målat taket och har lite utanpåliggande el som tidigare varit intapetserad. Tänker att jag fogar in kabeln med klammer, därefter funderade jag på snobbkanten som vi kommer ha.

Hur gör man med den om det ligger en infogad kabel längs hela hörnet? Tejpar man den på samma sätt ned över kabeln?
 
Foto på hur det ser ut.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.