Hej, har börjat fixa lite med tryckluften och vill byta ut mina snabbkopplingar.
Vad ska man satsa på?
vill ha prisvärda kopplingar, som är lätta att koppla ihop och ta isär och inte läcka. Exakta motsatsen till dom jag har alltså
Inga dyra proffsprylar tack!
 
Cejn är det enda valet
 
  • Gilla
Fotografen och 2 till
  • Laddar…
Jag håller med @Andreas_kalmar själv kör jag på Cejn 320 esafe kopplingar, inga slangar eller verktyg som flyger iväg när man släpper kopplingen.
 
  • Gilla
Alltgår och 1 till
  • Laddar…
+1 på Cejn Esafe. Sjukt nöjd. Köp på Duab, eller på närmsta Ahlsell.
 
Cejn esafe finns även på Rinkaby rör och Verktygsboden. 160-190kr styck.

Jag ska själv till att beställa, men då behöver jag också bara 4st.
 
Snabba Svar och enhällighet, det gillar jag
är det samma kvalité på resten av deras produkter, tänkte på tex spiralslang?
 
Ja!
D Dunderhake skrev:
Snabba Svar och enhällighet, det gillar jag
är det samma kvalité på resten av deras produkter, tänkte på tex spiralslang?
 
D Dunderhake skrev:
tänkte på tex spiralslang?
....men skippa spiralslangen. Den är ändå för klen för alla vettiga tillämpningar. 3/8" i en vinda är lagom för hemmabruk.
 
MathiasS MathiasS skrev:
....men skippa spiralslangen. Den är ändå för klen för alla vettiga tillämpningar. 3/8" i en vinda är lagom för hemmabruk.
Cejn har spiralslang som är 11mm invändigt om det skulle behövas.
 
Tack för hjälpen allihopa!
blir till att beställa lite kopplingar, ska bli skönt med riktiga grejer!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.