11 951 läst ·
64 svar
12k läst
64 svar
Smart robotdammsugare
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 703 inlägg
Jag är rätt säker på att jag kan be min Roborock att städa att specifkt rum om jag vill 
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 703 inlägg
Det tycker jag är det trevliga med Roborock, de fortsätter att utveckla maskinens mjukvara ett tag efteråt.
Vi är nöjda med vår Electrolux Pure i9.2. Den klarar ganska höga trösklar (strax över 2cm) och den dammsuger bra. Vi har heltäckningsmatta i två rum och robotdammsugaren gör ett minst lika bra jobb som vår nya Electrolux vanliga dammsugare. Enda problemet vi har är att om man inte använder den så ofta händer det ibland att den har låg laddning trots att den stått i laddstationen. Men jag skulle ändå kunna rekommendera den, men de är ju relativt dyra.
Administrator
· Skåne
· 8 670 inlägg
Jag har raderat smygreklam för iRobot Roomba.
/Moderator
/Moderator
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 295 inlägg
Absolut. Vi har en bebis hemma, det kombinerat med lite hemmaarbete medför att det är lite oplanerat när vi inte är hemma, plus att jag då måste röja undan diverse sladdar och så innan den städar.Luddis_1 skrev:
Köpte denna i förra veckan 4990:-
klarar allt även våttorkar golvet, har app-styrd med WiFi även 2 kamera skickar en bild med texten ”82% troligen frugans skor i hallen”
Idag kom det en ny mjukvara installerade själv efter ett OK från mig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
klarar allt även våttorkar golvet, har app-styrd med WiFi även 2 kamera skickar en bild med texten ”82% troligen frugans skor i hallen”
Idag kom det en ny mjukvara installerade själv efter ett OK från mig.
Redigerat:
Lidar är väl ett kännetecken att leta efter för att bedöma ”smarthet”. ”Radar” som mäter och därefter ritas planlösningen upp, vilken dammsugaren navigerar utifrån.
Har Roborock S4, en på varje våning. Typ S6 men utan moppfunktion som jag ändå inte är intresserad av. Mycket nöjd, kör dem på schema två dagar i veckan någon timme efter att vi lämnat huset och dammet lagt sig.
Har Roborock S4, en på varje våning. Typ S6 men utan moppfunktion som jag ändå inte är intresserad av. Mycket nöjd, kör dem på schema två dagar i veckan någon timme efter att vi lämnat huset och dammet lagt sig.