Läs andra stycket i min inledningsfråga ... ;)
 
yonna skrev:
Läs andra stycket i min inledningsfråga ...  ;)
Nja det fanns både för o motargument i den gamla tråden samt hur vissa maskiner reagerar......

Men de flesta maskiner kan kopplas till varmvatten (min klarar max 60c). Gör en sökning på pricerunner o smaldisk, sedan är det bara att läsa :)

Du kan kanske måste installera blandningsventil (Varmvatten i Flerbostads hus kan ligga så högt som 50 - 60+ grader) som nämnts ovan för att få det o fungera..

He he diskmaskin med glaslucka vore något....
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.