S
Hejsan

Någon som vet något om Slag1 Nätauktioner? Är det ett seriöst företaget.
De omsätter 5 mille, numret till dem är ett mobilnummer och man landar i en telefonsvarare.

De har en auktion ute jag är intresserad av. Men prylen befinner sig +50 mil bort så jag vill ha den skickad. FInns ingen info om det vid auktionen eller på hemsidan. Och har inte fått svar på epost skickat igår, och som sagt, telefon möts man av en röstbrevlåda.

Så jag undrar, hur seriöst är företaget, och skickar de varor?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.