Z zappski #1 Medlem · 6 inlägg 9 aug 11:41 zappski Medlem 6 inlägg 9 aug 11:41 #1 Hej Efter dränering har jag upptäkt detta. Ser ut att vara ”naken” betong vid en dörr/L stöd. Hur skulle ni bäst bära er åt för att skydda detta? Eller ska det skyddas? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #fasad
Hej Efter dränering har jag upptäkt detta. Ser ut att vara ”naken” betong vid en dörr/L stöd. Hur skulle ni bäst bära er åt för att skydda detta? Eller ska det skyddas?
Oldboy #2 Medlem · Skåne · 7 450 inlägg 15 aug 17:55 Oldboy Medlem Skåne 7 450 inlägg 15 aug 17:55 #2 Betongen behöver inte skyddas. Det är enbart en utseendefråga.
Z zappski #3 Medlem · 6 inlägg 16 aug 20:23 zappski Medlem 6 inlägg 16 aug 20:23 #3 Oldboy skrev: Betongen behöver inte skyddas. Det är enbart en utseendefråga. Tack för svar. Då är det kanske som jag misstänkte att det är bra att det andas lite. Blir det blött så torkar det också
Oldboy skrev: Betongen behöver inte skyddas. Det är enbart en utseendefråga. Tack för svar. Då är det kanske som jag misstänkte att det är bra att det andas lite. Blir det blött så torkar det också