1 758 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Skåreberget Karlstad
Hej,
Undrar om det är några fler på detta forum som funderar/ska bygga med Hjältevadshus på Skåreberget i Karlstad? Vilken husmodell har ni tänkt er? Vi har bokat en tomt men har inte bestämt oss ännu
//Marcus
Undrar om det är några fler på detta forum som funderar/ska bygga med Hjältevadshus på Skåreberget i Karlstad? Vilken husmodell har ni tänkt er? Vi har bokat en tomt men har inte bestämt oss ännu
//Marcus
Hej!
Ngg månader sedan sista inlägget i detta forum. Vi var inne på att bygga med Hjältevashus men när vi bestämt oss var de två tomter vi var mest intresserade av redan sålda. Nu flyttar vi in i ett av bo klokhusen bredvd istället.
Hur går det för er?
/Kristina
Ngg månader sedan sista inlägget i detta forum. Vi var inne på att bygga med Hjältevashus men när vi bestämt oss var de två tomter vi var mest intresserade av redan sålda. Nu flyttar vi in i ett av bo klokhusen bredvd istället.
Hur går det för er?
/Kristina
Klicka här för att svara