Hej,

Undrar om det är några fler på detta forum som funderar/ska bygga med Hjältevadshus på Skåreberget i Karlstad? Vilken husmodell har ni tänkt er? Vi har bokat en tomt men har inte bestämt oss ännu:o

//Marcus
 
Hej,
Tråden är några månader, men vi har i princip bestämt oss för att bygga med Hjältevadshus ute på Skåreberget. Vore kul att veta om det är någon mer som tagit samma beslut :)
 
du har fått ett PM
 
Hej!
Ngg månader sedan sista inlägget i detta forum. Vi var inne på att bygga med Hjältevashus men när vi bestämt oss var de två tomter vi var mest intresserade av redan sålda. Nu flyttar vi in i ett av bo klokhusen bredvd istället.
Hur går det för er?
/Kristina
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.