Får upp "Sätt i simkort"
Antar det är pga ett bläck verkar brutits av så att det inte får kontakt?
Stiftet i mitten till vänster ser inte ut som de andra.
Kan man byta ut det?
Min kära mor skulle haft den om de hade kunnat fixats.
Sim-kortet ja sätter i är ett fungerande Telia kontantkort.
Antar det är pga ett bläck verkar brutits av så att det inte får kontakt?
Stiftet i mitten till vänster ser inte ut som de andra.
Kan man byta ut det?
Min kära mor skulle haft den om de hade kunnat fixats.
Sim-kortet ja sätter i är ett fungerande Telia kontantkort.
Klicka här för att svara
