Jag blir alltid lite skeptiskt när jag läser någon som är nykomling som alltid tokhyllar eller tokdissar något företag... (Min ryggmärg reagerar alltid på så vis att det antingen är en konkurrent som är missnöjd eller den egna företagaren som hyllar sig själv.)
Jag har funnits på detta forum i massa år och postat en del inlägg även om jag inte varit så aktiv själv. Beroende på att det inte blev ett nybygge utan köpte ett redan befintligt hus för två år sedan
Nåväl - jag kan dock verkligen rekommendera Saunainter! (Jag har lätt lagt ut över 200 timmar i sökandet efter att hitta det optimala till min bastu så jag har verkligen kollat av)
Har själv köpt fiberoptikbelysning (halva priset mot i Sverige), bastudörr (70 % av priset i Sv) och passade på att beställa sten till mitt Helo Pikkutonttu-aggretgat som dock inte köptes därifrån utanfrån en annan firma på nätet (= halva priset mot normalt).
Inga problem att beställa grejerna och få dem hemleverarde. Svensktalande kundservice och snabb service. Det enda är att deras hemsida inte är optimal med min webläsare men det kan ju inte de som firma lastas för.
Så ja - köp från dem och känn dig trygg skulle jag verkligen kunna säga.
/Almen
Jag har funnits på detta forum i massa år och postat en del inlägg även om jag inte varit så aktiv själv. Beroende på att det inte blev ett nybygge utan köpte ett redan befintligt hus för två år sedan
Nåväl - jag kan dock verkligen rekommendera Saunainter! (Jag har lätt lagt ut över 200 timmar i sökandet efter att hitta det optimala till min bastu så jag har verkligen kollat av)
Har själv köpt fiberoptikbelysning (halva priset mot i Sverige), bastudörr (70 % av priset i Sv) och passade på att beställa sten till mitt Helo Pikkutonttu-aggretgat som dock inte köptes därifrån utanfrån en annan firma på nätet (= halva priset mot normalt).
Inga problem att beställa grejerna och få dem hemleverarde. Svensktalande kundservice och snabb service. Det enda är att deras hemsida inte är optimal med min webläsare men det kan ju inte de som firma lastas för.
Så ja - köp från dem och känn dig trygg skulle jag verkligen kunna säga.
/Almen
Jag lade en enkel beställningar, 9 st lav-virke och ett par flaskor eucalyptusdoft, blev med frakten samma pris som att jag skulle beställt från en svensk butik, men jag fick flaskorna gratis! Kom igår kl 1300 med någon lettisk lastbil, på söndagen alltså. Ca tre veckors leveranstid.
Klicka här för att svara