Hej, undrar hur man sätter foder runt fönster o hörn på eternithus? Vad för borr, skruv etc används, vad ska man tänka på förutom alla föreskrifter som vi vet om. Gärna bilder från er som gjort det..
 
Staffans2000
Använd slagborr, men utan slag.

Staffan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.