En av döttrarna tokduschade i typ en timme vilket framkom när vi kom hem och inget vatten fanns i kranen.Jag kollade i brunnen och tryckte in återställning på lådan som innehåller startkondensator och motorskydd.Glädjande nog startade pumpen men berodde stoppet på den långa gångtiden eller kan jag förvänta mig att pumpen börjar vara slut?Vattnet är ju typ max 10 grader så varför blev den varm?