Hej!

Spolade på handukstorken, går både vattenburen värme till den och sitter en elpatron på. Säkringen gick kort efter spolningen (försökte undvika patronen) och slutledningsförmågan får mig att tro det beror på vatten i elpatronen.

Finns det något sätt att öppna denna på (så man kan torka den på insidan) ?
Jordfelsbrytaren slår in varje gång jag drar upp säkringen för badrummet.

*dragit ur allt som går på denna säkring
*kört hårtork på utsidan av elpatron och allt som är i anslutning till den säkringen/gruppen

Patron heter Terma
 
Sitter troligen någon typ av hakar runt om.
Kan gå att dela den med hjälp av flera små spårskruvmejslar.
 
M Malikokos skrev:
Hej!

Spolade på handukstorken, går både vattenburen värme till den och sitter en elpatron på. Säkringen gick kort efter spolningen (försökte undvika patronen) och slutledningsförmågan får mig att tro det beror på vatten i elpatronen.

Finns det något sätt att öppna denna på (så man kan torka den på insidan) ?
Jordfelsbrytaren slår in varje gång jag drar upp säkringen för badrummet.

*dragit ur allt som går på denna säkring
*kört hårtork på utsidan av elpatron och allt som är i anslutning till den säkringen/gruppen

Patron heter Terma
Klassiskt. Varför ens få den idén? Bara för saker sitter i ett badrum betyder det inte 100% vattentätt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.