697 läst ·
2 svar
697 läst
2 svar
Säkringen gick
Hej!
Spolade på handukstorken, går både vattenburen värme till den och sitter en elpatron på. Säkringen gick kort efter spolningen (försökte undvika patronen) och slutledningsförmågan får mig att tro det beror på vatten i elpatronen.
Finns det något sätt att öppna denna på (så man kan torka den på insidan) ?
Jordfelsbrytaren slår in varje gång jag drar upp säkringen för badrummet.
*dragit ur allt som går på denna säkring
*kört hårtork på utsidan av elpatron och allt som är i anslutning till den säkringen/gruppen
Patron heter Terma
Spolade på handukstorken, går både vattenburen värme till den och sitter en elpatron på. Säkringen gick kort efter spolningen (försökte undvika patronen) och slutledningsförmågan får mig att tro det beror på vatten i elpatronen.
Finns det något sätt att öppna denna på (så man kan torka den på insidan) ?
Jordfelsbrytaren slår in varje gång jag drar upp säkringen för badrummet.
*dragit ur allt som går på denna säkring
*kört hårtork på utsidan av elpatron och allt som är i anslutning till den säkringen/gruppen
Patron heter Terma
Klassiskt. Varför ens få den idén? Bara för saker sitter i ett badrum betyder det inte 100% vattentätt.M Malikokos skrev:Hej!
Spolade på handukstorken, går både vattenburen värme till den och sitter en elpatron på. Säkringen gick kort efter spolningen (försökte undvika patronen) och slutledningsförmågan får mig att tro det beror på vatten i elpatronen.
Finns det något sätt att öppna denna på (så man kan torka den på insidan) ?
Jordfelsbrytaren slår in varje gång jag drar upp säkringen för badrummet.
*dragit ur allt som går på denna säkring
*kört hårtork på utsidan av elpatron och allt som är i anslutning till den säkringen/gruppen
Patron heter Terma
Klicka här för att svara