Hej!

Har bredspacklat en vägg med rullspackel.
Allt gick smidigt tills jag började tapetsera med en non wowen tapet. Spacklet har släppt små bitar när jag lagt på limmet och som jag sedan inte märke förrän våderna var på och rätt ljus kom. Hur kan detta hända? Märkte att det släppte när jag vitmålade runt elementen, men trodde det berodde på färgen.
Dalapro rullspackel var det som användes.
 
  • Närbild av vägg med ojämn yta efter tapetsering, där spackelbitar har släppt under en non woven tapet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.