Hej!
Har bredspacklat en vägg med rullspackel.
Allt gick smidigt tills jag började tapetsera med en non wowen tapet. Spacklet har släppt små bitar när jag lagt på limmet och som jag sedan inte märke förrän våderna var på och rätt ljus kom. Hur kan detta hända? Märkte att det släppte när jag vitmålade runt elementen, men trodde det berodde på färgen.
Dalapro rullspackel var det som användes.