Ser bägge sidorna exakt lika dans ut eller är det olika?
Bilden är tagen lite väl långt ifrån, går inte att se några detaljer när man zoomar in.
Jag hade troligen skaffat den rullgardin som jag vill ha och skruvat upp medföljande fästena.
Bilden är tagen lite väl långt ifrån, går inte att se några detaljer när man zoomar in.
Jag hade troligen skaffat den rullgardin som jag vill ha och skruvat upp medföljande fästena.
Ni får ursäkta, jag laddar upp bättre bilder. Visst hade jag kunnat köpa nytt, men jag gillar ”originaldetaljer” så skulle gärna återanvända fästena om det går...Demmpa skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 47 971 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 47 971 inlägg
Jo det där är fästen för vanliga rullgardiner, de måste vara av exakt rätt längd bara. Sen säger oss det ovala hålet på den nedre bilden att fästet är ganska slitet, från början var det runt.
Jag har försökt hitta rullgardinfäste till dottern, ett var trasigt i hennes lägenhet. Svårt att hitta enbart fäste, när jag väl hittade ett fungerade det inte till rullgardinen
Jag har gett upp och tänker köpa nya rullgardiner med fäste som stämmer så snart jag orkar tänka till igen.
Jag har gett upp och tänker köpa nya rullgardiner med fäste som stämmer så snart jag orkar tänka till igen.
Klicka här för att svara