Tänker jag rätt att jag kan ha en sån här ROT/Multidosa för att montera strömbrytare på en bit panel ?
Tänkte mig att jag gör ett fint hål i panelen så kan jag skruva fast den där och sedan ha strömbrytaren utanpå. Elen in från baksidan av dosan, så man får en fin infälld strömbrytare.
Har god tillgång på el på baksidan av panelen, vore skönt o slippa dra elen från en skarvdosa i taket.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tänkte mig att jag gör ett fint hål i panelen så kan jag skruva fast den där och sedan ha strömbrytaren utanpå. Elen in från baksidan av dosan, så man får en fin infälld strömbrytare.
Har god tillgång på el på baksidan av panelen, vore skönt o slippa dra elen från en skarvdosa i taket.
Den där brukar man använda vid renoveringsjobb där man inte kommer åt baksidan/insidan av väggen.G gluffis skrev:Tänker jag rätt att jag kan ha en sån här ROT/Multidosa för att montera strömbrytare på en bit panel ?
[bild]
Kommer du åt baksidan så kan du sätta en vanlig apparatdosa. De har vridbar ring och sitter lite bättre i väggen.
Klicka här för att svara