Fick du reda på mer info på annat håll om kaminen? Slutade det med att du valde den omnämnda? I sådana fall, blev du nöjd?
Det var jag som startade tråden för några år sedan då huset byggdes. Det blev ingen Romotop utan en Hajduk Volcano (3 glas). Vid tiden då huset byggdes var det omöjligt att kunna beställa en sådan kamin då det var otroligt långa väntetider. Istället hörde jag mig för hos leverantörer i Polen och hittade en mycket seriös leverantör. Allt fungerade till pricka och inga konstigheter överhuvudtaget.K Kennster skrev:
Dessutom blev priset betydligt billigare än att köpa en likvärdig i Sverige.
På bifogad bild kan du se hur den ser ut när den sattes på plats. Det är nu snart 5 år sedan.
Tack för input! Jag jämför exempelvis Romotop
Ja, det går nog att spara en hel del pengar. Jag jämför exempelvis Romotop med RAIS och Romotopen ligger på halva priset..
Tack för input!K Klinker66 skrev:Det var jag som startade tråden för några år sedan då huset byggdes. Det blev ingen Romotop utan en Hajduk Volcano (3 glas). Vid tiden då huset byggdes var det omöjligt att kunna beställa en sådan kamin då det var otroligt långa väntetider. Istället hörde jag mig för hos leverantörer i Polen och hittade en mycket seriös leverantör. Allt fungerade till pricka och inga konstigheter överhuvudtaget.
Dessutom blev priset betydligt billigare än att köpa en likvärdig i Sverige.
På bifogad bild kan du se hur den ser ut när den sattes på plats. Det är nu snart 5 år sedan.
Ja, det går nog att spara en hel del pengar. Jag jämför exempelvis Romotop med RAIS och Romotopen ligger på halva priset..
Klicka här för att svara
