A
komp finns?
kollat innanför dämparen?
Svänghjulet, har det flyttat på sig?

provat utan bränslefilter?

Haha, tack för så snabba svar! Har inte tillräckligt koll dock, vet inte vad varken komp eller svänghjul är... Men hoppas kunna lokalisera stift och tändhatt och börja där!

A
N Nilzie skrev:
Haha, tack för så snabba svar! Har inte tillräckligt koll dock, vet inte vad varken komp eller svänghjul är... Men hoppas kunna lokalisera stift och tändhatt och börja där!
Då ska vi börja lugnt..
Vi gör så här tycker jag.. (förslag)
imorgon lägger jag hit bilder på en motor och förklarar med en film vad man ska kolla och hur.. vad sägs?

• Gilla
iMicke och 1 till
  • Laddar…
A

del 2 kommer..

• Gilla
bathbear och 1 till
  • Laddar…
A

del 2

• Gilla
bathbear och 1 till
  • Laddar…
Men - gudars va fint, tack Andreas!!! Imorgon kommer jag till sågen igen, jag gör en genomgång enligt del 1 och håller alla tummar jag har att det kan få igång maskinen. Vilken present att få dessa filmer, igen - tusen tack

• Gilla
1
  • Laddar…
A
N Nilzie skrev:
Men - gudars va fint, tack Andreas!!! Imorgon kommer jag till sågen igen, jag gör en genomgång enligt del 1 och håller alla tummar jag har att det kan få igång maskinen. Vilken present att få dessa filmer, igen - tusen tack
Varsågod,, hoppas de hjälper och är till nytta.
Har du frågor eller funderingar så finns jag här någonstans... Bara sparka på stenen jag gömmer mig inunder... Så kommer "trollet" fram:crysmile:(y)

• Haha
Nilzie
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.