Paul-Staffanstorp
Ja, eller Fein... ;)
 
nino skrev:
Såg? :)
Jag har fått för mig att det dammar rätt bra om man kör med cirkeln, dessutom då är det väl inte så skonsamt mot klingan?

Det får nog bli multimastern.
 
Jag använde bräckjärn/kofot med hammare. Ibland kan de sitta fast riktigt hårt. Då är det bara hamra sönder allt bit för bit. Var inte så svårt man blev väldigt trött bara. Kom ihåg att det dammar och glöm inte skyddsglasögon som det nämns ovan.

Hjälpte en kompis och riva köket. Han hade lånat en billmaskin. Om du har möjligheter så fixa det, går som ett smäck då.

Och andra sidan är det roliga med hammaren + kofot :wow: (dessutom är det bra terapi för själen att gå loss med hammaren.)
 
Joco_ skrev:
Jag har fått för mig att det dammar rätt bra om man kör med cirkeln, dessutom då är det väl inte så skonsamt mot klingan?

Det får nog bli multimastern.
Jag menade handsåg, men multin blir nog också bra
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.