1 731 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Renovering badrum i Umeå
Söker efter tips på bra firmor i Umeå.
Har tagit in en offert och den landade på 190.000kr och det kändes lite osäkert/oklart kring vissa delar i den.
Badrummet är 8 kvadrat och det behövs göras om från grunden med allt från avlopp till el.
Har tagit in en offert och den landade på 190.000kr och det kändes lite osäkert/oklart kring vissa delar i den.
Badrummet är 8 kvadrat och det behövs göras om från grunden med allt från avlopp till el.
Hej,Sippedipp skrev:
Badrumsrevoveringar i Umeå (Och säkert överallt) är dyrt. Håller själv på att bygga hus i egen regi, i regionen. Vi gör mycket själv och tar in rörmokare och elektriker på timme. Fungerar mycket bra eftersom jag känner några lokala förmågor. Plattsättare var knepigare då jag inte har någon i bekantskapskretsen. Hittade tillslut en enmansfirma genom rekommendation från en vagt bekant.
Har du möjlighet att åtminstone rodda och planera själv tror jag att du kan spara pengar. Kräver dock en del intresse och engagemang. Den stora lokala firman som säljer plattor och tar på sig hela projekt har, i min mening, fått härja allt för ostört, vilket lett till orimliga priser.
Nu är det förtidigt för mig att rekommendera plattsättaren då han inte påbörjat jobbet ännu. Om en månad vet vi hur det gick. Har dock en bra känsla såhär långt. Skicka ett PM om du vill ha kontaktuppgifter.
Klicka här för att svara