Har köpt hus med bubbelbadkar.
Fullt medveten om att det kunde innebära noggrann rengöring körde vi igång rengöringsprogrammet med "SPA rörcleaner" I flytande form. Rätt bra äckligt resultat. Så vi körde igen. igen.. igen . Och IGEN. Det tar ju aldrig slut! Det bruna har visserligen minskat något men tar aldrig slut! Detta utan att vi använder badkaret mellan rengöringstillfällena. Hur länge Ska jag hålla på innan rören fräter sönder alt. karet ska ryka? Är verkligen inte sugen på att bada i andras gamla smuts.

Råd någon?!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.