Hej
Har tänkt bygga ett tak över uteplatsen som blir 4x6 meter.
Har tänkte använda stolpar på 95x95 impregnerade.
Bärlinor 195x45 alternativt 170x45 om möjligt.
Hammarband 120x45.
Spikreglar 45x45

Fallet är 35cm på 4meter och det är i Skåneland..

Blir konstruktionen för vek eller är den ok.
Detaljer är inte med på ritning som bärlinan i husets taktolar, rännor mm.

Jag vill ha synpunkter....
 
  • huset med utetak.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.