Kanske ska berätta varför jag gör detta själv och inte låter ett proffs göra det.
Jag har snavat över att få värmen från gjuteriets skorsten nästan gratis.
På något sätt måste jag visa hur jag vill koppla in det mot fjärrvärmen med ett flödesschema.
Tills jag fått ok från alla håll så har jag en budget på noll kronor, jag fick lägga tid på att lära mig Progecad, och har väl lärt mig det hjälpligt.
Hade nog sett betydligt bättre ut om ett proffs gjort det tänker jag mig, men tills jag har en budget så måste jag göra det själv.
Sitter normalt sett med Ironcad, Altium och KiCad så jag hade väl kanske lite fördel i att lära mig arbetssättet.