R Robhaldo #1 Medlem · 5 inlägg 1 jul 2017 21:54 Robhaldo Medlem 5 inlägg 1 jul 2017 21:54 #1 Är det någon som sett radiatorer som de på bilden nedan? Någon uppfattning om ålder? Tack på förhand! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Är det någon som sett radiatorer som de på bilden nedan? Någon uppfattning om ålder? Tack på förhand! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
L LaT #2 Medlem · Sörmland · 3 957 inlägg 1 jul 2017 22:15 LaT Medlem Sörmland 3 957 inlägg 1 jul 2017 22:15 #2 Läckert!!! Gissning 60-tal.
J Jönas #3 Medlem · Södra delen · 378 inlägg 1 jul 2017 22:36 Jönas Medlem Södra delen 378 inlägg 1 jul 2017 22:36 #3 Aldrig sett dessa innan. Är det i Sverige de sitter?
Fotografen #4 Hobbyelektriker · E · 15 381 inlägg 1 jul 2017 23:09 Fotografen Hobbyelektriker E 15 381 inlägg 1 jul 2017 23:09 #4 Läckert! Aldrig sett några men gissar på 50-60-tal.
R Robhaldo #5 Medlem · 5 inlägg 2 jul 2017 08:17 Robhaldo Medlem 5 inlägg 2 jul 2017 08:17 #5 Ja, det är i Sverige. Jag gissar också på 60-tal då jag vet att huset delvis renoverades då. Jag ska sälja dem men har ingen aning om värdet på dem då de är väldigt speciella.
Ja, det är i Sverige. Jag gissar också på 60-tal då jag vet att huset delvis renoverades då. Jag ska sälja dem men har ingen aning om värdet på dem då de är väldigt speciella.
L LaT #6 Medlem · Sörmland · 3 957 inlägg 2 jul 2017 09:13 LaT Medlem Sörmland 3 957 inlägg 2 jul 2017 09:13 #6 Finns det inte nån stämpel/prägling på baksidan? Kolla med http://www.sverigesvvsmuseum.se/
Krilleman #7 Husspekulant · D · 18 380 inlägg 2 jul 2017 10:20 Krilleman Husspekulant D 18 380 inlägg 2 jul 2017 10:20 #7 Tuffa radisar! Jag har inte heller sett dessa förut.
J Jönas #8 Medlem · Södra delen · 378 inlägg 2 jul 2017 10:41 Jönas Medlem Södra delen 378 inlägg 2 jul 2017 10:41 #8 Jag tycker det liknar vanliga lenhovda lameller som är ställda på skrå.
R Robhaldo #9 Medlem · 5 inlägg 2 jul 2017 20:21 Robhaldo Medlem 5 inlägg 2 jul 2017 20:21 #9 L lat skrev: Finns det inte nån stämpel/prägling på baksidan? Kolla med [länk] Nej, tyvärr inte. Tack för tipset. Jag mailar dem.
L lat skrev: Finns det inte nån stämpel/prägling på baksidan? Kolla med [länk] Nej, tyvärr inte. Tack för tipset. Jag mailar dem.