Byggahus.se
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 267 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 747 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 374 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
wow, vad jag är bra...
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 958 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 717 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 782 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"

Om man har haft ett hus i några år så var detta inte svåra frågor./skägget
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 832 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 106 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
J
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 450 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 028 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 462 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 139 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 229 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 145 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
Fråga 10 lite konstigt ställd. / mvh Uffe pensionerad vvs:are ca. 50 år i branchen. ( fortfarande aktiv med F-skatt)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.