Hej, jag försöker säsongs starta min pool och har satt tillbaka pluggarna i pump och filter, öppnat alla kranar till rör till och från poolens in och utkanaler/rör. Pumpen startar som den skall, om jag öppnar locket suger den vatten som jag häller i den men inget vatten kommer in i pumpen från breddavloppet. Inte heller backspolning funkar, inget vatten rinner ut. Poolen är givetvis fylld över in o utkanaler. Sååå konstigt!? Inget verkar igensatt och poolen har varit ren och täckt tills nu.
 
Kan nog ikke svara lösning men vad är det för märke på pumpen? har du någon bild på hur det är kopplat?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.