Hej, jag försöker säsongs starta min pool och har satt tillbaka pluggarna i pump och filter, öppnat alla kranar till rör till och från poolens in och utkanaler/rör. Pumpen startar som den skall, om jag öppnar locket suger den vatten som jag häller i den men inget vatten kommer in i pumpen från breddavloppet. Inte heller backspolning funkar, inget vatten rinner ut. Poolen är givetvis fylld över in o utkanaler. Sååå konstigt!? Inget verkar igensatt och poolen har varit ren och täckt tills nu.