Hej! Har grävt en redig grop på baksidan där vi ska sänka ner ett spabad. Har köpt en pumpbrunn från byggmax som jag tänkte sätta i den lägsta punkten i gropen. Lägre ner än spabadets underkant. Tänker att jag borrar ett antal hål i brunnen och klär den i typ markduk med singel närmast. Sedan en dränkbar pump av bra sort. Rekommendationer mottages
En slang som går till en 200 liters vattenbehållare för bevattning sommartid och en slang med frostvakt som går till dagvattnet, eftersom pumpen och badet är igång året runt. Någon slags växlare mellan dessa 2 hade ju varit praktiskt.
Tankar, tips, råd är välbehövligt