Efter att ha postat sporadisk om mitt tvättstugeprojekt i en annan tråd så har jag bestämt mig för att låta tvättstugan få en egen tråd!
Vår tvättstuga är en del av garaget och tanken är att vi ska slippa gå ut i verkstadsdelen (som ofta är insvept i slipdamm och annat mög)
Planen är att riva en vägg mellan befintlig tvättstuga och pannrum för att få en större yta samt att såga upp för en dörr in till vår lilla hall.
Det epoxibelaggda oisoleradebetonggolvet ska bilas bort och ny isolerad platta med golvvärme skall gjutas.
Vår tvättstuga är en del av garaget och tanken är att vi ska slippa gå ut i verkstadsdelen (som ofta är insvept i slipdamm och annat mög)
Planen är att riva en vägg mellan befintlig tvättstuga och pannrum för att få en större yta samt att såga upp för en dörr in till vår lilla hall.
Det epoxibelaggda oisoleradebetonggolvet ska bilas bort och ny isolerad platta med golvvärme skall gjutas.
Klicka här för att svara

















