Snart drar jag igång med att bygga ett nytt kök.
Idag är köket endast 10kvm och ska bli 20 kvm.
Det kommer att bli ett L-kök med Ikeas stått(luckorna som sitter idag).
Saker som jag ska göra är bla:
Riva väggen till Linus gamla rum.
Riva en vägg vid murstocken.
Riva upp golvet ner till krypgrunden.
Flytta vatten och avlopp i krypgrunden.
Byta ut den gamla isoleringen i golvet.
Dra om lite el(ja det får en elektriker göra).
Tilläggsisolera med 45mm i ytterväggarna.
Gipskivor på alla väggar.
Smälla dit nytt kök.
Det tar nog en timme, det gör det ju för Martin Timell.

Det kan följas här:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150305408352083.337358.741292082&type=1
 
  • Namnlös.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.