931 läst ·
3 svar
931 läst
3 svar
Problem under diskhon...
Märkte att vattnet rann dåligt i diskhon i köket så bestämde mig för att rensa lite. När jag försöker skruva bort plastringen fastnar likt idiotiskt den där skruven som håller fast 2 rör. Egentligen skall man ej använda verktyg när man skruvar men den sitter verkligen fast. Har nu försökt med en polygriptång..då plasten är mjuk ser det inte så snyggt ut. Vad skall man göra? ta till såg och skaffa nya rör/set?
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Det låter väl som en bra plan
De är ju både billiga och enkla att byta. Finns garanterat annat att lägga tid på
Annars gör du det på en måndag morgon så har du tid att dra sönder det, köpa nytt och montera
Annars gör du det på en måndag morgon så har du tid att dra sönder det, köpa nytt och montera
Klicka här för att svara