9 199 läst ·
35 svar
9k läst
35 svar
problem med internetanslutningen
Senaste drivrutinerna inblandade, datorn är tilldelad ett fast ipnr och fortfarande samma problem...
Rätt som det är så slutar nätverkskortet fungera...
Finns det nån fel logg?
Kan man byta irq på nätverkskortet? Har 16 idag men det finns 3 andra grejer som har samma
Rätt som det är så slutar nätverkskortet fungera...
Finns det nån fel logg?
Kan man byta irq på nätverkskortet? Har 16 idag men det finns 3 andra grejer som har samma
Nu har det fungerat sen sista inlägget, men nu har det börjat igen...
En dag så kom utropstecknet och jag starta om och sen tog det typ 3min så var det stop igen, omstart och sen funka det i en dag eller 2
Märkte en dag att om jag stänger locket så datorn går ner i strömsparläge och sen startar den upp den så funkar det.
Finns det nån process eller vad det kallas som jag skulle kunna döda/starta om via aktivitetshanteraren för att slippa stänga ner?
Bara starta om nätverkskortet går inte då blir det helhäng
En dag så kom utropstecknet och jag starta om och sen tog det typ 3min så var det stop igen, omstart och sen funka det i en dag eller 2
Märkte en dag att om jag stänger locket så datorn går ner i strömsparläge och sen startar den upp den så funkar det.
Finns det nån process eller vad det kallas som jag skulle kunna döda/starta om via aktivitetshanteraren för att slippa stänga ner?
Bara starta om nätverkskortet går inte då blir det helhäng
Klicka här för att svara