Hej!
Ni kanske kan ge mig lite tips på hur jag ska göra. Jag lyssnar ganska mycket på ljudböcker i telefonen, med hörlurar. För knappt en vecka sedan började appen stänga av sig, helt av sig själv. Jag kan hålla telefonen i handen och ändå stänger appen av sig, så jag trycker inte något konstigt. Detta händer ibland med en gång och ibland kan det ta någon minut.
Det "roligaste" är att hälften av gångerna som appen stänger av sig så startar skärmen och skärmlåset stängs av (detta även om jag har lösenord påslaget) och börjar ringa upp senast inkomna samtal.
Vad kan detta bero på?
När jag kan lyssna så är ljudet perfekt!