Det är en wilo rs25/6-3 som sitter i en laddomat. Jordfelsbrytaren löser ut,men inte direkt utan efter att den gått en liten stun. Jag har skruvat isär eldelen och märker att det är fukt/vått på han-delen av stickkontakterna (den biten man trycker ned i själva pumphuset). Förmodligen är det nåt som börjat att läcka i själva pumpen.Går det att laga? Finns det packningar att byta? Eller är det bara att inhandla en ny?
Mvh Simon

Det blir till att inhandla en ny. Du kan byta enbart drivsidan och behöver inte byta hela laddomaten om du har en där pumpen sitter integrerad. Var noga med att pumpen ska monteras så att elanslutningen inte hamnar på undersidan.

Redigerat:
Jag ringde de som säljer Molle Pannan och som har sålt alla grejjer till mig. Han sa likadant och hjälpte mig att beställa grejjer han inte ens själv saluförde.... Jag köpte panna och tillbehör av dom -98 och när jag ringde visste dom inte bara vem jag var utan allt jag beställt tidigare av dom. Suverän service!! Jag skickade lite bilder och han till och med påpekade vissa saker jag kunde rätta till som min rörmokare missat ..... jag är helnöjd och med hans info så kan jag fixa detta utan rörmokare :-D

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.