Är det bara jag som har problem med bilder i inläggen? Det blir error nästan varje gång jag försöker ladda upp och så kommer de ändå med i slutet på varje inlägg? Och det går inte att gå in och redigera för där syns inga extra bilder..?:thinking:

I Isak90 skrev:
Är det bara jag som har problem med bilder i inläggen? Det blir error nästan varje gång jag försöker ladda upp och så kommer de ändå med i slutet på varje inlägg? Och det går inte att gå in och redigera för där syns inga extra bilder..?:thinking:
Hos mig funkar det. Det låter som att du inte har klickat på Klistra in efter du laddat upp dem?

Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Hos mig funkar det. Det låter som att du inte har klickat på Klistra in efter du laddat upp dem?
Jag har också ofta problem med att ladda upp. Går ett antal procent sen kommer de tupp ett felmeddelande. Oops någon ting...

Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Jo det har jag gjort. Men igår syntes inte ens bilderna som uppladdade men om jag tryckte på ”klistra in alla bilder” så kom dom med ändå..

*Edit: I inlägget nedan så fungerade bilduppladdningen precis som vanligt!:)

N nybyggarn3 skrev:
Jag har också ofta problem med att ladda upp. Går ett antal procent sen kommer de tupp ett felmeddelande. Oops någon ting...
I Isak90 skrev:
Jo det har jag gjort. Men igår syntes inte ens bilderna som uppladdade men om jag tryckte på ”klistra in alla bilder” så kom dom med ändå..

*Edit: I inlägget nedan så fungerade bilduppladdningen precis som vanligt!:)
Jag har bett vårt tekniska proffs @cnils att titta på det. Vi återkommer.

• Gilla
Isak90
  • Laddar…
Det har hänt mig med. Ibland kan jag inte ladda upp utan skylten med oops kommer vid ungefär 80%. När jag sen lyckas ladda upp så kan det bli dubbla bilder trots att jag bara ser en bild.
Använder android.

• Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.