Söker info om min albin special 2 från 1980.
Vore intressant. Och veta vad den kan ha för verkningsgrad.
Å sen om det finns någon beskrivning på hur den ska eldas.
Sitter ju ett rosett vred på varje lucka för att släppa in luft vid d olika pyrolysfaserna. Frågan är om man tänkte på det för.
Har en kort beskrivning. Som bara gäller uppstart fyllning och natt eldning. Å natt eldningen den beskrivningen var ju rena pyreldningsbeskrivning. Men man visste nog inte bättre på 80 talet.