H Hallerudsbo skrev:
Ok.
Kan se vad han säger om transport dit.
Ok vad snällt av dig..

H
E Eizzar skrev:
Ok vad snällt av dig..
prata med han.
Det va för långt att köra till kil sa han.

men kontakta +46 70-673 95 55
Han tog 2500 från Karlstad till Hammarö.

Hej,
Kan du skicka pm med nummer till jordleverantören på Hammarö? Jag bor där och är i stort behov...

H
Du har Pm

Hej, jag fick nog fel nummer. Hamnade uppe i Avesta... Vore super om du kunde kolla numret igen.
mvh
Jonas

Bra med en sån här tråd! Någon som vet någon som levererar till bra pris runt Uppsala? Stavby/Alunda mer exakt.

H Hallerudsbo skrev:
Ja det är bra pris.
Har en annan i Karlstad som säljer 10 kubik för 2500 färdigt levererat men han säljer endast hel bil.
Ska man ha flera lass kan ha gå ned i pris med
har du möjligtvis lust att skicka kontaktuppgifter till denna person

// Nicholas

H Hallerudsbo skrev:
Ja du han driver företag tror jag.
Pensionär som driver lite.
Håller till på Hammarö.

vet jag inte vad han tar för transport när det är längre bort.
Finns en i Karlstad med som tar 2500 per lass utkört
Hej @Hallerudsbo!
Skulle du kunna skicka PM med nummer till jordleverantören på Hammarö? Är i behov av ca 50m3.

Stort tack på förhand!
Marcus

H Hallerudsbo skrev:
prata med han.

Hej! Vet inte om du är aktiv här inne fortfarande, om du är det skulle du kunna pma hans nummer han på Hammarö? Tack på förhand!

catherineb catherineb skrev:
Vi hittade en firma som körde ut jord till oss för 3700kr per lastbilsflak inkl moms
Hej! Vi ska nu också köpa massa matjord i umeå området. Vilket företag landade ni i? Hur mycket rymdes det på ett lass?
/keijzer

K Keijzerh skrev:
Hej! Vi ska nu också köpa massa matjord i umeå området. Vilket företag landade ni i? Hur mycket rymdes det på ett lass?
/keijzer
Tja! Vi tog genom Björns Grävtjänst! Minns inte riktigt hur mycket som rymdes på ett lass men unt 4000kr gick det på iallafall!

De var sjukt smidiga att ha att göra med? Tror jag bara skickade ett sms och bestämde dag och sådär :)

catherineb catherineb skrev:
Tja! Vi tog genom Björns Grävtjänst! Minns inte riktigt hur mycket som rymdes på ett lass men unt 4000kr gick det på iallafall!

De var sjukt smidiga att ha att göra med? Tror jag bara skickade ett sms och bestämde dag och sådär :)
Tack för snabbt svar! Har skickat offert förfrågan till han, så hoppas han har bra priser i år också! :)

Nån som känner till nån som kan leverera till Malmö?

Hej! Hardu numret kvar till han som levererar matjord på Hammarö ? mvh

H Hallerudsbo skrev:
prata med han.

hej! Har du numret kvar till han på Hammarö som har matjord?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.