2 825 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Powerpack Milwaukee
Trädgårdsfixare
· Vischan
· 1 421 inlägg
Är sugen på paketet milwaukee m18 fpp5k-502b.
BU eller BÄ?
BU eller BÄ?
Väldigt nöjd med Milwaukee, har ett antal maskiner, både m18 och m12. Båda varianterna är hållbara och bra men jag använder nog m12 till 75%. Väldigt lätta, smidiga och förvånansvärt kraftfulla. Men för riktigt tuffa jobb är m18 att föredra.
Om du väljer Milwaukee kan jag tipsa om kompletteringsköp av maskiner på Tradera. "swedenusatrade" brukar ofta ha diverse "nakna" nya USA specade maskiner till väldigt bra pris. Har köpt flera, märker ingen kvalitetsskillnad mot de "europeiska", levererar väldigt snabbt. Garantier kan jag inte uttala mig om, har inte behövt använda. Batterier kan möjligen ha lite sämre kapacitet än de europeiska.
Skruvdragarna är helt OK, men jag vill påstå att sågarna är väldigt slöa.
Personligen hade jag inte köpt paketet ens för halva priset mot vad det kostar.
Vi har mycket Milwaukee-maskiner på jobbet och det är ingenting jag hade velat ha hemma. Min åsikt och erfarenhet är givetvis ingen skriven lag, men ändå mina "cents" i frågan.
Personligen hade jag inte köpt paketet ens för halva priset mot vad det kostar.
Vi har mycket Milwaukee-maskiner på jobbet och det är ingenting jag hade velat ha hemma. Min åsikt och erfarenhet är givetvis ingen skriven lag, men ändå mina "cents" i frågan.
Klicka här för att svara