Är det någon härinne som är bevandrad i modern fransk poesi?

Väldigt långt från husbygge - jag veet!



Sorry- rubriken blev felstavad! *** rubriken fixad /mod ***
 
Redigerat av moderator:
Nää....... litet insikter i fornisländsk och gammal färöisk poesi är allt jag skulle kunna bidra med.
 
:rofl::rofl::rofl::rofl:
... jag tänker mig den mildare genren ... inte råbarkade Snorre-herrar ... :cool:


Men jag bidar min tid - det finns såå många dolda förmågor i detta forum - inte bara du!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.