Det kan ju tyckas vara en skitsak, men jag känner mig rätt osäker.
Vi har toan placerad vid en vägg, och vi satte den så nära vi kunde, jag tror bara 35 cm från väggen (centrum på avloppsröret/centrumlinjen på toan). I höjd med knäna på den som sitter ner, tar väggen slut och där är dörren...
En fristående pelare med toapappershållaren kommer alltid vara i vägen...
Tips på vart jag ska placera toapappret mottages tacksamt. Knähöjd? ansiktshöjd?
Vi har toan placerad vid en vägg, och vi satte den så nära vi kunde, jag tror bara 35 cm från väggen (centrum på avloppsröret/centrumlinjen på toan). I höjd med knäna på den som sitter ner, tar väggen slut och där är dörren...
Tips på vart jag ska placera toapappret mottages tacksamt. Knähöjd? ansiktshöjd?
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Ibland blir det mycket ståhej om sk*tsaker 
Eller så gör du som man gjort på handikapptoaletten på en av Statoilmackarna här i stan, sätter toarullehållaren på väggen bakom toaletten. Går knappt att nå ens för en icke rörelsehindrad.
Hur gjorde ni sen? Vi är lite i (på) samma sits nu.B bullmamman_33 skrev:Det kan ju tyckas vara en skitsak, men jag känner mig rätt osäker.
Klicka här för att svara