Håller på och gräver fiber på tomten så vill ogärna gräva av någon befintlig slang/kabel som ligger på tomten. Har koll på vatten/el men det slog mig att jag har ju ett borrhål för bergvärme också. :p

Tolkar jag den här rätt om jag gissar att borrhålet ligger 1.5m ut från fasaden och sen 10.8m ut åt vänster? Isåfall vet jag ju ungefär var kollektorslangen går för den drar man väl ganska rakt från borrhålet in till pumpen på typ 40-50cm djup?
 
  • Skylt för Uponor energibrunn på vägg med information om borrhålsdjup och kylbärare relaterat till bergvärme.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.