Håller på och gräver fiber på tomten så vill ogärna gräva av någon befintlig slang/kabel som ligger på tomten. Har koll på vatten/el men det slog mig att jag har ju ett borrhål för bergvärme också.
Tolkar jag den här rätt om jag gissar att borrhålet ligger 1.5m ut från fasaden och sen 10.8m ut åt vänster? Isåfall vet jag ju ungefär var kollektorslangen går för den drar man väl ganska rakt från borrhålet in till pumpen på typ 40-50cm djup?