8 279 läst ·
4 svar
8k läst
4 svar
Pelletskamin Kmp K6 (problem)
Hej, jag har lite problem med min pelletskamin kmp k6 den startar och värmer bra i ca 1 timme sen stänger den av sig, är lite osäker på vad det kan vara för fel så ifall någon har något tips på vad man kan kolla/byta för att den ska funka så vore det super.
Har rengjort flamvakten som märker ifall det brinner har även rengjort hela kaminen men problemen kvarstår.
Är ny på forumet så om jag har lagt tråden fel så får gärna en moderator flytta den.
Tack på förhand Mvh Daniel
Har rengjort flamvakten som märker ifall det brinner har även rengjort hela kaminen men problemen kvarstår.
Är ny på forumet så om jag har lagt tråden fel så får gärna en moderator flytta den.
Tack på förhand Mvh Daniel
Här du läst den här tråden: http://forum.robsoft.nu/viewtopic.php?f=56&t=92576&start=0
Tack för svar, läste tråden nu men blir inte riktigt klok på hur man vet om det är fel på någon av säkerhetstermostaterna eller om det är flamvakten. Går det mäta på något sätt eller måste man byta och prova?
/Daniel
/Daniel
Produkter som diskuteras: "multimeter"
Multimetrar
Multimetrar är mångsidiga instrument som används inom elektronik och elteknik för att mäta olika parametrar som ström, spänning och resistans. De kan vara digitala eller analoga och är ett oumbärligt verktyg för alla som regelbundet
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden