Om inte skivan sticker ut har någon gjort fel. Möjligen kan den i vissa moderna kök liva med lucka för att det ska se helt slätt ut, men det är riktigt dumt, det också,eftersom man då måste öppna skåpet/lådan för att kunna fånga upp det man sopar ner från bänkskivan.
Ofta då köket har grepplist så vill man av estetiska skäl ibland inte ha ngt överhäng och man behöver då inte heller öppna lådan för att få bort smulorna...Anna_H skrev:
Nu kommer bilderna på Peab Myresjökök som halva Sverige har väntat på
lite som att sitta och titta på testbilden innan Hylands Hörna börjar 
Vid vask:
Fronterna sticker ut
Andra sidan
Fronterna livar.
Alltså snett.
Skiva 600 mm
Stomme 580 mm
Översida skiva synlig 583 mm
Hört att Peab fick kakla om.
17 mm lager kakel mot betong.
Sitter troligtvis minst 2 lager kakel.
Vid vask:
Fronterna sticker ut
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Andra sidan
Fronterna livar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Alltså snett.
Skiva 600 mm
Stomme 580 mm
Översida skiva synlig 583 mm
Hört att Peab fick kakla om.
17 mm lager kakel mot betong.
Sitter troligtvis minst 2 lager kakel.
Ringde Peab. De kommer 7:00 imorgon bitti och rättar till! Jag skulle lägga nyckeln under mattan så fixar de allt, totalentreprenad mumlade de om och att jag helst inte skulle vara hemma på hela dagen. Men misstänker att det då blir ännu mer snett och att de spräcker kaklet och repar parketten.T tobbbias skrev:
(Ännu mer ironisk)
Klicka här för att svara