Hej,
Vi går i tankarna att panela vårt tegelhus från -61.
Idag är det rött räfflat tegel och har tankar om att sätta liggandes panel.
Men min fråga är om jag behöver isolera mellan tegel och panel och hur stora reglar måste jag sätta?
Låter kanske som riktigt dumma frågor nu men hoppas på klocka svar.
Tack på förhand,
// Erik