Hej!
Huset är från -69 med Ett rörsystem och är påväg att byta ut befintlig elpanna (som endast används för varmvatten för tillfället) i huset till luft/vatten värmepump och upptäckte vid kontroll om alla termostatvred fungerade, så upptäckte jag i ett av rummen att o-ringen tittar ut genom brickan innanför vredet och det var några droppar vatten på golvet. Någon som vet var man får tag i en ny? För jag tror inte det handlar om några droppar när man har en cirk. pump som går när Värmepumpen är på plats
