Hej!

Huset är från -69 med Ett rörsystem och är påväg att byta ut befintlig elpanna (som endast används för varmvatten för tillfället) i huset till luft/vatten värmepump och upptäckte vid kontroll om alla termostatvred fungerade, så upptäckte jag i ett av rummen att o-ringen tittar ut genom brickan innanför vredet och det var några droppar vatten på golvet. Någon som vet var man får tag i en ny? För jag tror inte det handlar om några droppar när man har en cirk. pump som går när Värmepumpen är på plats ;)
 
Skadad och rostig radiatorventil med skalad färg på trägolv framför vit element.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Närbild på gammal vitmålad termostatventil på en radiator, med rost och avflagningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.