Surfade nyss in på stadsnätets hemsida, där man deklarerade att man nu lanserat "öppen bredbands-tv" som en tjänst i nätet. Verkar kanon, eftersom HD-kanalerna kommer med från och med 1:a december.

Alltså inte Telias lösning, utan via stadsnätet. www.ipsweden.se är tex en tjänsteleverantör som jag kikat på.

Men är det någon här som kör detta idag? Hur valde ni set-top boxar, finns det några bra online butiker för boxarna?
Man kan beställa boxar från sundbybergsstadsnät, men det finns ingen information vad det är för fabrikat eller modell. Och det är lördag morgon, så jag kan inte ringa dom heller. Panik! :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.