R Ragganof skrev:
Använd alltid kvistlack, särsligt när det handlar om en så liten yta.
Spärrgrund färger är inte helt 100% täta
Kommer definitivt göra det hädanefter :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.