Tänkte att isolera en gammal stuga med mineralull på utsidan. Men måste man riva bort träpanelen först. Eller kan den existerande träpanelen sitta kvar, och bara regla och sätta dit mineralull. Isåfall tänkte jag bara avsluta med att lägga dit duk över isolering innan jag spikar på en ny ytterpanel.
Tänkte på upp till 120 mm regel, med dito isolering. Vad tycks???d^_^b
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.