Ska lägga lite Ölandssten av olika tjocklek. Har grundat med ett par decimeter grus som packats med markvibrator, och ska sen lägga ut sättsand.
Jag tar gärna lite tips hur man gör med sanden i och med att man ju inte kan dra av en jämn yta när stenen är olika tjock. Tänkte kanske om man först lägger ett par cm sand, packar den och sen några cm lös sand som man har att "justera" med när man sen går igång med läggningen.
Eller finns det några bättre och smidigare sätt?