Hej,
Ska bygga nytt hus 131 kvm med platta på mark i ett plan
Har fått två st olika offerter på VVS-arbetet, se nedan.
Känns spontant som sjukt dyrt, vad säger ni andra?
Hej,
Ska bygga nytt hus 131 kvm med platta på mark i ett plan
Har fått två st olika offerter på VVS-arbetet, se nedan.
Känns spontant som sjukt dyrt, vad säger ni andra?
[bild]
[bild]
Håller med Huggan, den första är helt klart rimlig. Den andra kan du förpassa till det runda arkivet.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.